دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393
نویسنده : shayan

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

منتشر شد

http://cvr.topseda.ir/1393/10/21/Ali%20Abdolmaleki%20-%20Kadoye%20Tavallodet.jpg

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت

———————————————

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Abdolmaleki – Kadoye Tavallodet

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Abdolmaleki – Kadoye Tavallodet

———————————-

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت

 

واسه تولدت هدیه گرفتم
با اینکه از دستام خیلی دوری
نمیخوام جام تو جشنت خالی باشه
به دستت میرسونمش یجوری

دلم میخواد خودم اون لحظه باشم
تا جای کادو با من روبرو شی
خودم باشم ببینمت زمانی
پیرهنی که بهت دادمو میپوشی

تولدت مبارکو خودم باید بهت
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم

♫♫♫

میخواستم ببینم چه شکلی میشی
چقدر با دیدنش بی تاب میشی
همیشه تیره میپوشیدی اما
با رنگ روشنم جذاب میشی
واسه تولدت هدیه گرفتم
نگاش کردمو بغضمو شکستم
ببخش کادوش مرتب نیست آخه
اونو با چشم خیس ِ گریه بستم

تولدت مبارکو خودم باید بهت
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم

——————————————-



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید